mandag 21. mars 2011

Is, istapper og isformasjoner

Kia
Jeg har tatt bildene med hvitbalansen stilt inn på "tungsten" for å få et blått lys, sammen med en kjapp lukkerhastighet. Jeg må si at denne oppgaven kom litt sent, så det var ikke akkurat å velge og vrake blant istapper i Oslo. De to første bildene er istapper utenfor sandaker skole. Det siste er et nærbilde av snøkrystaller. Jeg har prøvd å få en kontrast mellom de blå istappene og den røde mursteinen bak.







Michelle 
Her har jeg spesielt fokusert på istappene/isformasjonene  som er på takrenna her fordi jeg synes det var så veldig mye is der selv når våren var på vei. Her ser vi at jeg starter fra et sted midt på takrenna og fortsetter utover til enden. Disse bildene tok jeg på Stovner.







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar